Meen typiskt!

Något som stör mig VÄLDIGT mycket är när man hör en låt och man tänker "åååh den var riktigt länge sen! Nu ska jag kolla upp den på spotify... FAN! Dom finns inte där, jag kollar youtube.. *Error* J******** H******..." Det är riktigt irriterande faktiskt :P

Hände mig alldelesnyss när jag hörde Dani California med Red Hot Chili Peppers, så sjukt bra låt! Gillar dom skarpt, men man får inte lyssna på deras låtar på Spotify :s i alla fall inte dom där äldre låtarna. Och Youtube kommer man inte in på förnärvarande...



Red Hot Chili Peppers


Kommentarer
Postat av: Georg Hendrix

Spotify har endast Red Hot Chili Peppers låtar från 1980-talet.. Dani California tillhör deras nyaste :P

2010-06-29 @ 13:45:38
URL: http://georg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0