Partyliv i Härnösand?

Ja alltså om ni får för er att gå ut i lilla Härnösand så bör ni gå med någon/några som ni tycker är RIKTIGT roliga, för ni kommer garanterat inte hitta någon sån dit ni går ut hahah. Skummare typer får man leta efter. Vem går fram och ställer sig och glor på en mitt på dansgolvet?! Och sen typ när man säger hej med ett frågetecken så kollar han snett och går vidare.. Om man vill dansa med någon så går man väl fram och gör det?

Men vi hade det kul i alla fall, kommer nog leva några år till med tanke på hur mycket man skratta under kvällen. Frös gjorde vi däremot extremt mycket, mina ben var galet knallröda när vi kom hem.



Idag tog vi oss till ännu mindre Kramfors för att gå på Vinterfesten, det var massa olika aktiviteter där, dom åkte snöskoter helt galet och försvaret körde någon slags utrykning haha, det var pga militärerna som jag var där, pappa är ju plutonchef så att man var ju tvungen att åka och titta :) Sen gick vi på Dollar store som är gigantiskt i Kramfors, värsta köpcentret med massa billiga saker, så jag shoppade loss lite haha.
Som slutkläm tog vi en sväng över högakusten-bron och tog oss en titt på den fina utsikten.

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt inför morgondagens bilfärd hem igen. Vi har haft jättefint väder här uppe, strålande sol varenda dag! 

Bilder kommer som sagt senare!

Kommentarer
Postat av: ITZI

God morgon! :)

2010-03-07 @ 10:35:39
URL: http://itzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0