Snygga bikinis by H&M



Den här finfina bikinin halvt tvingade jag hon som jag bor med att köpa :D råhet!



Den här är ganska typiskt jag så det fick bli en sån för min del ^^



Jag gillar skarpt den här, lite lantlig gullig stil :D min mor kollade på den, får se om man kanske kan tvinga på henne den också ;)



Den här föll jag pladaskt för så den fick delta i min shoppingbag :) gillar kombin med mörkgrå grön och rosa :)

Sen fanns det maaassvis med fler snygga bikinisar! Men kunde ju inte ta med alla hihi ^^

Kommentarer
Postat av: Estefany

de va fina bikinisar, älskar att det ser ut som man har ett halsband på sig på den första bikinin, as nice!:D

2010-03-25 @ 13:47:28
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0