Va gör man en tråkig dag som denna?

När man sitter hemma, är sjuk och har bajs tråkigt, så måste man försöka hitta saker att aktivera sig med. Än så länge orkar jag i alla fall göra någonting :P

Så jag har lite tips på hur man slipper undan att ruttna av uttråkan!

1. Jag rekommenderar starkt tv-spel haha :D vi har tre stycken i lägenheten förnärvarande. Ett Sega(eller snarare två) 16-bitars Mega drive, PS2 m. Guitar Hero (gitarr, mic och trummor) och sist men absolut inte minst PS3 som jag just nu håller på att lira Tekken6 på hihi !

2.
Film! Finns inget bättre än att sätta på en bra rulle och bara chilla framför tv-n och bara vara! Glöm inte glassen ;)

3. Läsa bloggar och klura ihop lite roliga inlägg till sin egen blogg (ifall man har någon förstås) är ett super bra sätt att döda tiden som man sitter inne och inte kan gå ut och roa sig :)

4. Be någon snäll själ köpa din favorit skvallertidning som du kan lusläsa tills du lessnar :D Eller så kanske du är mer av en litteraturtyp, då kanske den vänliga själen kan köpa med sig boken du varit lite små intresserad av att läsa ett tag, för nu har du garanterat tid till den ;)

5. Gillar du någon speciell tv-serie? Och kanske har nästan alla eller åtminstone någon av säsongerna hemma? Då är det bara att kolla igenom från första till sista avsnittet, då försvinner tiden snabbare än man tror haha



Gudsgåva till människan!





Nu är det eran tur att ge mig lite tips, eftersom det är ju ändå jag som ligger här hemma i sängen och har tråkigt och har snart förbrukat alla mina egna tips!

Kommentarer
Postat av: Moa

man kan be sin kompis komma förbi med singstar, och lira lite guitar hero och singstar ;) :P haha jag vill köra singstar och guitar hero snart!!! ;D

2010-05-13 @ 13:31:03
URL: http://moagw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag är redan halvt förkyld själv, så det är nog ingen fara :P

2010-05-13 @ 15:08:52
Postat av: Moa

Det var jag som skrev den andra komentaren också, haha inte så svårt att lista ut, men endå (A)

2010-05-13 @ 15:09:39
URL: http://moagw.blogg.se/
Postat av: Moa

brorsan och hans flickvän kommer förbi ikväll, så tror ej jag komma idag, men vad gör du imorgon? :P

2010-05-13 @ 17:22:26
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0