Long time no see

Tjollahopp igen! Nu var det bra länge sen jag skrev sist! Fick en känsla i magen att jag saknade skrivandet lite så ska testa lite och se ifall man kanske kan hamna i den där bloggsvackan igen :D

Ska klura ihop en bra header som känns lite mer aktuell också! Men det innebär fler nya bilder! Ska höra med Ebbson ifall vi ska ut och ta lite fina bilder ute någon höstfin dag :)

Jag har ju gått och skaffat mig en andra part! Jag har skrivit om honom förut, har dejtat honom sen i hmm April. Det blir bara bättre och bättre! Kan ärligt säga att jag älskar honom, är jätteglad att jag träffat honom.

Men jag jobbar på som vanligt. MEN jag måste flytta vid årsskiftet! Jag ska mellan landa ute hos mamma sen får vi se vart jag bär av. Pratade med min käraste moster Hanna igår där jag blev frågad om jag ville följa med till sydostasien i vår! Fatta kul det skulle vara att åka dit i 1-2 månader! :D Helt klart värt att tänka på. Jag har lite alternativ till våren i alla fall ;)

Nu måste jag pallra mig ner till tvättstugan! Har inte tvättat på mer än 1 månad! Sen bär det av till gymmet :)

Hör sen!



Blir att flytta ut till söte mamma i vår en sväng! :)

Kommentarer
Postat av: Tessen

massa på gång där! :) Gött att du börjat skriva igen!

2010-09-26 @ 09:28:49
URL: http://tessenskriver.blogg.se/
Postat av: Moa

eheheheheee ta med mej, ta med mej till sydostasien! :O ;) :D

2010-09-26 @ 23:58:03
URL: http://moagw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0