Tupplur!

Sa nyss hejdå till min kära mor och söta lillebror :) Dom kom förbi efter att jag körde stenhårt ben idag. Skriver ett inlägg försig där jag berättar om hur jag lagt upp min träning.
Mamma hade köpt med sig lunch, sushi till oss och spagetti och köttbullar till lillebror :D jag blir alltid så äckligt mätt av sushi och det går så fort, bara efter några få bitar så orkar jag inge mer.
Men innan tog vi en promenad på lite mindre än en timme, så härligt höstväder ute nu!



En googlad höstbild ;)

Men nu är det dags för en skön tupplur känner jag, är supertrött! Ska köra bil till Västerås där min älskling bor efter jobbet 22 ikväll! Vill till att man är lite utvilad åtminstone, annars blir det nog diket istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0