En vanlig lördag!

Skulle egentligen inte varit en vanlig lördag... Alvin blev aldrig helt frisk från sin förkylning som jag trodde. Den fick nya krafter och blev typ ännu värre.
Vi skulle till Knutby idag till våra blivande grannar på kräftskiva, men fick ställa in den visiten. Så det blev en vanlig lördag istället, då vi sitter inne som tre ugglor.
 
Hade jättesvårt att somna igår, tankarna flög runt i mitt huvud. Vad ska jag ha på mig på dopet? Vad ska Alvin ha på sig på dopkalaset? Vad för porslin ska vi ha i huset sen, då Ikea slutat sälja det vi nyligen köpt..? Kan man fortfarande lämna in skorna vid Coop Forum för ny klack? etc etc. Helt oväsentliga tankar när man verkligen borde sova då lille redan hade börjat sin dryga natt med uppvaknande varannan timme..
Längtar SÅ till när vi flyttat och man kan ta en drive till Ikea och kolla om man hitta något roligt att pryda sitt nya hem med! Det kommer vara många och stora utrymmen att fylla vill jag lova. Från en 2;a på 56kvm till ett hus på minst 140kvm, det är sin lilla skillnad!
 
 
Jag tycker inte om Alfons men måste ju säga att den här kommentaren borde jag köra på oftare... typ jämt haha :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0