Fb

För varje dag jag går in på fb och kollar va alla skriver och gillar etc. så möts jag ALLTID av att någon som gillat eller kommenterat något inlägg som nästan alltid är fullspäckat av hat och irritation (ex. Tv4, 3, polisen etc) Vissa saker har jag förståelse för men snälla, är folk så fega att dom inte vågar ringa eller berätta på plats va det är som stör dom så mycket! Men det värsta är nog språket folk använder, skällsord och personangrepp... Är folk ute efter att skaffa sig ovänner eller va har dom för fel??
Tycker det är självklart man ska kunna använda grupperna till att berätta va man känner och tycker, men man kan göra det på ett hyfsat sätt...

Så då har jag fått ur mig irritationerna som vuxit mer och mer för varje gång jag stött på något så fånigt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0