Längtan!

Finns mycket jag längtar till nu! Först ska vi ha dop, vilket blir kul då man samlar ihop alla nära och kära, det händer inte ofta.

Veckan efter är det dax för flytt! Ska bli SÅ skönt att kunna börja bygga ett hem där man tänkt stanna. Få ordning och kunna sätta upp tavlor är något som saknats sen jag typ flyttade hemifrån januari 2010!
Jag har flyttat 4 ggr (den här gången blir 5de) sen 2010. Efter den här gången får det vara nog! Men den här gången blir det till ett hus, ett hus som vi köpt dessutom! Att inte hyra är bara det underbart!

När vi har flyttat är det dags för gymkort! Ska försöka styrketräna så gott jag kan med en liten spilivink hemma!
Finns även ett elljusspår bakom där vi kommer bo med många olika distanser, så pw och löpning tänker jag tvinga mig till! Vill komma i form igen, helst ännu bättre än innan graviditeten!

Så jag har lite att se fram emot! Men först blir det frissan den 23 augusti för klippning och färgning! Blir ingen jätte förändring, men har en risbuske på huvudet just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0