SÅ nöjd!

Har haft en kanon dag med min "svärmor", alltså grabbens farmor!
Jag har lyckats dra ihop en väldigt fin outfit till Alvins dop och Alvin i sin tur kommer ha fräna och fina kläder på kalaset efter att han tvingats bära klänning ;)
Jag har målat upp den perfekta bilden på hur jag ska se ut, sola solarium (eller köpa lite cancer som Daniels kompis kalla det) så man får lite färg, ska bära min korta svarta kjol som är lite högre i midjan, tillsammans med en blus i äggskalsvit färg utan ärmar som jag köpte idag på Lindex faktiskt och mina skor som jag hade på studenten (aldrig använda efter det så är väl på tiden) lite smycken och sånt, plus något att ha över axlarna har jag inte kommit fram till än, men något blir det.

Nu måste jag avsluta, en liten person har börjat böka i sängen bredvid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0