Tiden går fort!

Idag blev en av mina närmaste vänner mamma för första gången till en jättesöt och fin liten pojke! Jag är så förbaskat glad för deras skull och önskar dom all lycka i framtiden!

Det får mig att tänka tillbaka 3 månader och 1 vecka då vår lilla Alvin visade sig på Västerås lasarett. Känslan av att bli mamma för första gången går inte att beskriva. Förlossningen va det värsta jag varit med om i smärtväg, men samtidigt det mest fantastiska! Kan inte sticka under bordet att jag längtar till nästa gång ;) (om Daniel läser det här, oroa dig inte jag äter piller haha)
Men att få se det lilla livet ligga på ens mage och man vet att hela ens tillvaro får en skarp vändning och blir helt annorlunda! Det är det bästa som hänt!
Jag kan erkänna att jag blir smått tårögd ibland när jag tittar på Alvin och inser vilken tur jag har som fått ett så fint och välskapt barn.

Nu ska jag njuta av att höra lillens andetag i sängen bredvid och somna själv för natten!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0