Why not liksom?..

Hur kan jag ha så svårt att somna??? Jag är något sliten som artist men ändå kör jag runt som en annan propeller i sängen och kan inte somna... Det händer visserligen mycket nu, flytt, dop etc. men med tanke på hur trött jag är så borde jag kunna däcka ståendes :P
Det värsta är nästan tanken och stressen som blir att jag vet att om typ två timmar blir jag med största sannolikhet väckt och måste ge Alvin mat... Efter första vaknandet på natten så är även Alvin en propeller och sover väldigt ytligt och lätt... = då blir det inte mycket sömn att hurra för!

Nä man kanske ska ge det ett försök. Vill ju försöka undvika att somna i provhytten imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0