Inspirerad!

God morgon folks!

Har blivit inspirerad som ni kanske förstår av rubriken! Har följt en blogg som en kollega som också fått barn driver, hon har nämligen börjat träna flitigt. Något som jag också känner att jag framförallt skulle behöva då mina gamla ryggbesvär börjar sakta men säkert komma tillbaka...

Jag har promenerat en hel del sen lill-fis kom, men ska försöka bli lite bättre, gå varje dag oavsett väder, använda bättre skor och verkligen tänka på hållningen när jag går. Knipövningar ska jag också försöka komma ihåg att det blir en vana! 

Jag fick ett häfte från en sjukgymnast på BB där det står massa övningar som man kan göra hemma från att lillen är 6 veckor som jag då nästa vecka kan börja introducera.

 Mitt mål är att kunna gå tillbaka till gymmet om cirkus 4 veckor!

Får se hur det kommer gå, men jag hoppas det går vägen! Nu när man bara går hemma så borde det inte vara så svårt att få in en rutin. Viljan finns i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0