Känslan när...

...allt känns så sjukt underbart och ljuvligt!
Jag har det oförskämt BRA! Sådär så man inte ska prata högt om man en dag vaknat på fel sida!
Har världens bästa lilla familj hemma och världens bästa familj här i Almunge (där vi nu landat några dagar framåt)
Min unge sover, äter, bajsar etc exemplariskt och han är det sötaste lilla livet på denna planet <3 min sambo är den snyggaste, snällaste, omtänksammaste etc man kan önska sig. (visst lite yr och tankspridd ibland, men det gör honom bara ännu mer perfekt!)
Utan min familj i Almunge skulle jag för det första aldrig lyckats komma så här långt i livet gällande allt. Det slutade inte när jag flyttade hem ifrån utan dom stöttar en i alla val och vägar man väljer och håller inte tyst om dom har en annan synvinkel och åsikt.
Kärlek är ingen brist vara i mitt liv och det tackar jag gudarna för!
Kärlek övervinner allt!

Försöker lägga upp en bild från idag på min lillebror Erik och sonen min Alvin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0