Life is great!

Har inte skrivit något sen i fredags! Så kör en snabb genomgång av helgen och dagen;

Lördag;
Var det tänkt att Sofie, Thomas och Benjamin skulle komma förbi och hälsa på framförallt Alvin som dom inte träffat än, men sjukdom ändrade dom planerna :( vilket var väldigt SURT och tråkigt, men det kommer fler friskdagar ;)
Så lilla familjen tog en tur till Erikslund istället. Mamman behövde kläder och lillen kräkshanddukar :P blev en hel del uträttat. Jag köpte en jeansjacka, klänning och ett par byxor! Sen blev det massa annat smått och gott!

Söndag;
Kom Hanna och Linus över, Linus hade aldrig träffat lillen och jag och Hanna hade inte firat varandras födelsedagar. Fick en jättefin fotoram av dom och presentkort på Kicks, väldigt bra nu när man får minimalt med pengar varje månad!
Slutade dagen med storhandling och en snabbvisit hos Alvins farfar.

Måndag;
Idag hade jag och Alvin besök av Linnéa och Kevin (4,5 månad) mycket trevligt! Blev fika och en promenad när det var uppehåll från regnet.
Kvällen blev spännande! Alvin var vaken mer eller mindre mellan 17-22!! Inte missnöjd eller så, utan somna som en stock när han åt och vakna sen 5-10minuter senare och kolla runt i sängen tills han ledsna på det! Piggelin för att vara 1 månad må jag säga :P

Men nu ska här sovas! Blir ingen sovmorgon imorgon som jag fått senaste dagarna då lillfis kunnat tänka sig sova ända till 9-10 ;) man har det bra!

(tänkte ladda upp en bild men det går ju inte! *arghh*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0