Hissa och dissa!

Idag tänker jag hissa och dissa samma sak faktiskt! Nämligen Ica Ettan här i Västerås...

Dissa:

Jag tog med mig Alvin i barnvagnen till Ica Ettan idag för att inhandla lite saker som behövdes till maten. MEN så fort vi kom in så tog det stop! Verkar inte vara meningen att man ska kunna gå in med barnvagn i den livsmedelsbutiken. Inte ens när man mötte en person med enbart korg så kunde man passera... Inte okej! Ska tillägga att det INTE va många som trängdes där inne dessutom och vår vagn är inte stor, ändå fick man spunk!


Hissa:

Jag har sen Alvin föddes varit lite halvt beroende av lättdryck, dricker lätt en liter själv under dagen, plus kanske lite till! Så att dom säljer 6st för 25:- kiviks lättdryck är extremt positivt!



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag bodde ju precis ovanför ICA Ettan tidigare och vet precis vad du menar! Dock var priserna inte de bästa som , tja, låt säga ICA Väst i Flogsta. Men kul att du bloggar igen!

2012-05-24 @ 12:34:48
URL: http://rosigakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0