Nästan ett år senare!

Inte första gången jag försöker, men nu känns det som att jag äntligen skaffat mig ett roligt liv plus en fungerande dator, SÅ I give it a try för sista gången med att blogga!

Jag har hittat den rätta, flyttat till Västerås och blivit mamma! För mig har livet jag drömt om precis börjat!

Den 2 maj 2012 kom min älskade son Alvin till världen! Efter 9 månaders väntan går det inte att beskriva känslan när man äntligen håller det lilla livet i sin famn!

 

Alvin

Jag börjar så men jag vill lova att det kommer uppdateras flitigt nu när jag är mammaledig och har något roligt att skriva om!


Kommentarer
Postat av: Anna (Nordin) Midjich

Gud vad fin han är. Grattis! Jag och Alex är beräknade den 7/8 så är inte så långt kvar för mig heller innan jag blir mamma. =) Anna N3a

2012-05-22 @ 13:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0