Kirrat

Dagarna verkligen flyyyger förbi! Då har den här dagen också passerat... Jag och Alvin tog oss ut mitt på dagen, gick ner till stan och satt oss vid hamnen en stund. Riktigt varmt och skönt har det varit idag :)
När vi kom hem igen va det bara att börja dammsuga, diska, plocka och dona. Timmen senare kom Hanna och Linus över en sväng och klockan strax över sju kom prästen som ska döpa Alvin. Känns riktigt lovande inför lördagen, hon som döper Alvin verkar jättesnäll, trevlig och barnkär! Som det ser ut på SMHI i nu så ska det vara strålande väder också på lördag (kan ändras jag vet) vore kanon om det vill stämma!

Nu är det dags att sova, det är en dag imorgon också då jag och Lill-plutt ska gosa järnet som alla andra dagar i veckan! En riktig mammagris har han blivit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0