Pissdag

Känner på mig att det här kommer bli en riktig skitdag.....
Ont i huvudet, trött så in i helvete och Alvin bestämde sig för att vakna innan 7 istället för 9 som han brukar.....
Jag har JÄTTEproblem att somna om kvällarna hur trött jag än må vara.. Går och lägger mig vid 22 men somnar vid 01 oftast.. :( vet inte vad jag ska göra.
Igår kväll la jag mig typ 22, somnade 02, blev väckt 03;30, 05;30, min mobil dog men jag tror att lillen varit vaken typ sen 05;30. Vilket innebär att jag fått hmm 3 timmars sömn inatt.... Jag är så trött så skulle bara vilja börja grina :'(
Någon som har tips på hur man somnar in lättare om kvällarna?! Jag börjar känna mig desperat, något nedgången och sliten.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0