Pust!

Mycket att stå i. Idag har jag nog inte gjort så mycket annat än att stått i köket och fixat. Bakat minst 65 bullar och 60 kokoskakor. Imorgon återstår bara att baka rulltårta och chokladsnittar. Utöver det måste vi handla, packa ner lite saker, jag tänkte springa iväg och skaffa mig lite mer färg, fortsätta rensa i förrådet etc. så morgondagen kommer bli en fullspäckad dag!

Vi kom på ikväll runt klockan 23 där att vi inte kommit på en endaste psalm till på måndag då prästen kommer på hembesök! Med tanke på att vi redan har 100 000 andra saker att göra imorgon så satt vi oss vid datorn och googla psalmer. Det var inte det lättaste vill jag lova! Men efter en timme så hade vi kirrat psalmerna i alla fall, sen spårade det... ganska rejält när Daniel fick för sig för stunden att han kanske ska sjunga på dopet........ Behöver jag säga mer... Han ska inte sjunga längre ;) men förlängt våra liv har vi minsann gjort!

Nä nu är klockan ett på natten och Lill-fjärt har redan vaknat en gång, så det är väl dags för en annan att knyta sig!

Gónatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0