Då kunde man slappna av lite!

Nu har alla gäster förutom pappa med familj som blir här till imorgon, åkt hem. Blev en riktigt bra dag, alla såg ut att ha trevligt och mina tårtor verkade vara en hit! Efter allt arbete med tårtorna så hade Eetu varit en STOR besvikelse om ingen tyckte om någon av dom. Men jag fick faktiskt beställning på en tårta till Eriks födelsedag :) känns bra! Va riktigt kul att göra.

Nu när man har städat undan med Petras hjälp och ätit middag så tänker jag dö i soffan en stund.
Ska tillägga att jag är SÅ stolt över min lilla gullplutt Alvin som sov endast en gång idag på fm och höll sen ut utan gnäll ända till 19;30! Bra kämpat mammas älskling! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0