Det funka...

Nu kom alla mina tidigare inlägg ut på en och samma gång, jaja bättre sent än aldrig!

Har haft en sån där jobbigt bitter dag och nu ligger jag i sängen och lyssnar på min lite väl högt snarkande sambo. Herregud hur kan man låta så mycket?! Med näsan!! Nu börja han gurgla med munnen också.. Slänga telefonen på honom kanske? Nä vore för brutalt..men en armbåge i sidan borde sitta bra tycker jag!

Är helt galet trött men envis som jag är så SKA jag sluta dagen med ett meningslöst inlägg!

Men jag kan gladeligen meddela att jag åstadkommit drömmar och maränger till Alvin 1-årskalas på lördag! Nu återstår bara tre tårtor...

Jaja goder natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0