Det va den helgen det!

Pappa, Petra och Eddie begav sig uppåt landet alltså hem igen vid 17 tiden idag. Det är alltid lika roligt när man träffas, vare sig det är här eller i Härnösand där dom bor. Men det är också alltid lika tråkigt när det är dags att skiljas åt, när vardagen kommer i kapp och det är slut på det roliga. Som sagt tidigare så dödade jag mina ben när vi tog en pw på över milen. Men jag nöjde mig inte med det, kom hem strax innan 22 efter att ha spelat en timmes innebandy med styrkeövningar innan, fokuserat på magen. Vilka magövningar alltså! Träningsvärk kan jag lova min klena kropp imorgon haha. Jag och Daniel har även tagit beslutet att köpa ny dator på onsdag, äntligen! Bättre sent än aldrig höh. Den ena av våra datorer stängs av så fort man kommer åt sladden och den här som jag sitter vid just nu hänger sig förjämnan (ja vi har återställt skiten etc men ingen skillnad). Satt vid Petras dator tidigare och blev helt paff va fort allt gick haha, det va nog droppen som fick bägaren att rinna över, man upptäckte en annan datavärld där datorerna faktiskt fungerar! Det behöver inte ta en hel dag att betala in räkningarna och det behöver inte ta en dag att ladda upp bilder från sin kamera. Anyway på onsdag då smäller det! LÄNGTAR! Kan ju sluta helgen med att jag nu gick in och kollade mitt konto och blev GLATT överraskad ojoj, tror jag kanske skulle kunna unna mig något den här månaden även fast jag lagt undan massa pengar till Passaten vi ska ha betalt av slutet av maj! Tack och hej, det va allt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0