Jag säger då det!

Jag ber Daniel laga mat för en gång skull, jag orka inte idag (någon gång borde man få lämna köket för en stund) men det vet jag inte om jag gör igen då brandlarmet gick igång....

Handlat allt till alla tårtor inför helgen och slutfört kakorna idag, men kom på att jag glömde hälften i alla fall typ saft bl a.. Tänk att jag ALLTID ska glömma någonting, lite små irriterande!

Blev av med våran babysitter också, så nu måste vi köpa en annan till nästa unge mohah. Va inte så nöjd med den, visst den funkade men Alvin vägrade lite halvt att sitta i den och jag förstår varför om vi säger så eheh.

Nä nu måste jag fundera ut ifall jag ska orka träna idag eller om det får vänta till imorgon mellan tårtorna.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0