Såja då va man panka igen!

Väntade ju in Daniel tidigare så vi kunde åka in till stan tillsammans och det blev ju som jag hoppades, vi kom hem med en dator, liite dyrare än va planerat dock haha. Vi tänkte stenhårt satsa på en Acer aspire e1 men det blev en Asus (fråga in om modell) men den verkade myycket bättre och kvickare än den andra, så länge man har pengarna är det ju okej, enda är att nu är pengarna slut haha. Men en fungerande dator har vi istället! Aldrig fel..



Storhandlade gjorde vi också, tog en sväng in på systemet och jag handlade även upp halva apoteket på näringsdrycker som min dietist tyckte jag skulle testa. Är lite av det taniga laget... Men det ska det bli slut på!

Nu är jag dödstrött och tänker gå och lägga mig i min nya och helt underbart sköna säng som jag fick i tidig födelsedagspresent av min kära "svärmor". Kan man ha det bättre? Tror knappast det!

Puss och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0