Saknar civilisationen!

Tänk att man aldrig är nöjd.. När jag bodde i stan saknade jag känslan av att ha skogen utanför dörren och ha älgar till grannar. Nu när jag väl har så, okej bor i ett villaområde inte riktigt min idyll, så saknar jag närheten till allt. All planering inför att bara åka in till stan gör mig tokig!
Det va så skönt när man kunde åka på sekunden och uträtta ärenden för det tog bara 5 minuter att ta sig dit. Men visst ska inte klaga, att kunna bo i ett hus (vilket inte är möjligt inne i stan) granne med sina vänner (inte bara älgarna då), ha naturen runt hörnet och att Alvin får den uppväxt jag drömde om som liten är inte illa det heller.
Men en bra sak som en kompis sa till mig här om dagen i telefon va att man aldrig är fast. Tänker absolut inte flytta imorgon men förblir den här känslan ett längre tag (då snackar vi nog år) så kan det läggas upp på bordet ja.

Slut spekulerat för tillfället, nu ska här bakas tårtor så det slår gnistor om det. Först ett stycke byte av blöja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0