sjätte gången gillt eller??

Jag skriver dagligen på fb statusuppdateringar om vad jag gör och tänker. Varför använder jag mig inte av bloggen istället?? En jäkla bra fråga, då kan jag skriva längre inlägg utan att irritera någon annan stackare som har fb.. av ja vilken anledning vet jag inte :S hur som helst, förstår om alla intresserade om det fanns några har gett upp hoppet om mig som bloggare, men ni ska veta att det har även jag. MEN jag trotsar alla inklusive mig själv! Jag ska allt visa att det va den här hmm vi säger sjätte gången som gjorde det, gjorde mig till en bloggare av rang (or not)

Dom senaste dagarna har jag fått en helt annan syn på livet och jag har SÅ många olika framtidsdrömmar som jag aldrig haft förut som jag skulle vilja dela med mig av. Så pga att jag tror att mitt liv har blivit så sjukt mycket mer spännande så sätter jag liv på bloggen igen!

Börjar med att bjuda på ful egobild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0