14/5

Tog fram mina gamla mörkblåa chinos idag, tänkte att det var dags att väcka liv i dom igen! Grymt sköna så känns dumt att låta dom ligga i garderoben och damma!
 
Gick inte toppless...
 
Hade idétorka gällande håret idag men fick till det hyfsat tillslut.
 
Helt okej för att inte ta mer än någon minut
 
Skönt när håret börjar bli långt igen och man kan göra något med det. Men jag längtar till slutet juni då det är dags för lite klippning (topparna bara ofc) och färgning!
 
Jag tog med mig grabben in till stan för att träffa Hanna (min moster) vi hade lite ärenden angående en viss lillebror födelsedagspresent mohah och vi tog en fika på det också såklart.
Storhandling som vanligt när man är inåt stan och fipplar. Bor man 4 mil utanför civilisationen är det planering som gäller! Passar i och för sig mig som älskar att planera, framförhållning är något för mig det!
 
Nu fortsatt mys med pälsk framför eurovision, tråkigt att dom inte kunde hitta en jobbigare programledare än Petra Mede...... Bara att bita ihop!
 
Juste!! Får inte glömma att berätta att även idag blev det ett styrkepass eftersom vädret inte tillät mig att springa.. På lördag! Då ska det minsann springas så det slår gnistor om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0