30/5

Hade en riktigt skön dag på jobbet idag, när jag kom hem dök Ebbson upp! Som jag saknat henne! Ebba är en sån där person som man måste hålla hårt i för såna som henne växer inte på träd! Ställer upp i våt och torrt, tänker på alla i sin omgivning och kan alltid få en på bättre tankar, älskar dig Ebba!

Sen resten av kvällen blev en kamp mot min mage som knappt ville ha någon föda idag... Blir allt vanligare att jag knappt äter något vilket gör mig själv orolig om jag får i mig tillräckligt med näring etc... Lunchen och middagen är lika hemsk varje dag, illamående och känns som maten växer i mun.

Imorgon blir det playdate med Lina och Molly, sen ska vi in till stan och skaffa cykelstol och hjälm till Alvin! Självklart står veckohandling med på agendan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0