Dagen jag aldrig kommer glömma!

För ett år sen låg vi inne på bb och hade för cirka 10 timmar sen fått det finaste man kan tänka sig, en son, en guldklimp på 3615g och 52cm. Känslan av att bli mamma går inte att beskriva med ord mer än att jag aldrig hade kunnat föreställa mig så mycket kärlek innan. Kommer så väl ihåg hur svårt jag hade att somna, va helt uppslukad av MIN och Daniels son. Men nu har ett år gått och nu springer och äter han fast föda den lilla sovande och ammande bebisen! Nu förstår man vad folk menar med att verkligen ta vara på tiden, om det gått hade jag gärna spolat tillbaka tiden då och då för att få uppleva första året igen.
 
Mammas lilla gryn <3 älskar dig!!!!!!
 
Efter jobbet åkte jag hem, tog en dusch och drog ihop en smörgåstårta som mamma med familj kom över och goffa i sig tillsammans med oss. Måste ju fira den stora dagen även på rätta dagen såklart!
 
Smörgåstårtan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0