Dagens träning!

Jag som vill gå upp i vikt ska egentligen inte ha löpning som träningsform, min motion borde vara typ pw då jag äter mindre än vad jag förbränner eller plus minus noll åtminstone. Kan tänka mig att många sitter och avundas min magerhet men jag kan då trösta er med att det är inge roligt att frysa på vintern och blåsa bort när det är storm och inte minst är det SÅ förnedrande och jobbigt att få frågor som; Äter du ordentligt flicka? Du har inte ätstörningar? Du mår väl bra? etc..
Jag ska äta mer än vad jag förbränner, men jag har äntligen förstått mig på alla som gillar att ta sig ut på en löprunda och faktiskt njuta av det! Men kom fram till att jag tror löpningen kommer göra så att min aptit kanske återvänder.
 
Känner nu efter att ha sprungit några gånger att jag fortare kommer in i andra andningen vilket gör det lättare att hålla ut och inte dö på en gång. Jag har kört efter ett schema jag hittade på iform (http://iform.se/traning/traningsprogram/lopprogram-spring-5-km_lock) tidigare men körde den här gången en låt pw, nästa låt löpning etc. vilket kändes mycket mer effektivt för mig. Så nu ska jag sätta mig ner och lägga om låtarna så att löpningen och pw;n blir ännu lite mer effektiv!
 
Tidigare idag så körde jag ett styrkepass, körde armar, axlar, bröst och lite rygg och mage.
 
Får se vad jag hittar på träningsmässigt imorgon!
 
Redo för beachen men alltid kan det bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0