Effektivitet

Fick mig en härlig sovmorgon imorse, vaknade klockan åtta.
Mellan 9;30-10;45 va det öppet hus på förskolan Alvin ska börja på i höst, min lillebror har gått där och har två kompisar vars barn går där så man har ju koll, men va kul att se lokalerna och se hur Alvin reagera. Kommer inte vara några problem alls att lämna Alvin där, han sket fullständigt i både mig och Daniel, han var helt inne i alla nya leksaker och alla nya människor. Känns mycket bra!
 
 
Väl hemma igen så var det dags att ta sig an forden, ojoj en hel soppåse full med skräp kunde jag samla ihop. Sen ännu mer skit som inte skulle vara i bilen. Men nu är den fin! Nu kommer jag inte skämmas över att skjutsa folk i den..
Sen vankades det jobb, ikväll lyckligtvis bara till 22! Men pojken verkar det inte gå någon nöd på hemma hos pappsen :)
 
 
Men nu tänker jag hoppa i säng så man är pigg imorgon då det ska mysas järnet med världens bästa gos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0