Härlig ledighet

Var inne i stan en ganska lång sväng tidigare idag. Handlade upp hela plantagen och halva coop återigen! Hämtade ut premiärbiljetter till Baksmällan del3 hann vi även med, min fina älskling köpte finfint nagellack till mig också får jag inte glömma!
 
Nu har trädgårdsarbetet börjat på allvar!
Syrénbuskarna blommar snaaart ut! Som jag längtat, vi har två eller tre lila och en vit :D :D <3
Kunde inte låta bli att skörda lite rabarber, nu ska vi bara hitta på något att göra med dom!
 
Avslutar med en glad Alvin ;)
 
Nu blir det brie och kex med älskling framför dumburken! Haft en helt underbar fredag, imorgon jobbas det kväll så här blir det ingen tidig kväll inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0