Hipp hipp Hurra!

När jag var liten så såg jag upp till den här personen som om hon vore the one and only, ville bli precis som henne när jag blev stor (okej ville vara som henne redan då).
För närvarande bor hon alltför långt bort tillsammans med sin pojkvän, ända borta i Skara men förhoppningsvis blir det ändring på det inom snar framtid! Men senare idag ska vi iväg till Täby och fira min moster! Alla skulle ha en Hanna i sitt liv, en extremt fin och omtänksam människa som man alltid har roligt tillsammans med. Jag är väldigt tacksam över att ha dig i mitt liv. Grattis på födelsedagen! <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Finaste Sara! Tack så mycket! <3 Jag kan säga att jag ansträngde mig för att du skulle se upp till mig :) Du var ju så himlans söt å gullig å så e de väldigt roligt å ha en liten som tycker om en :) Jag är så glad över att du finns i mitt liv! <3

2013-05-10 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0