Milen och innebandy

I fredags innan kvällsjobb drog jag med mig sambon Daniel och sonen Alvin i vagn såklart på en lång pw, vi gick milen. Helt underbart skönt och soligt var det ute! Visst lite knorrigt var det från Daniels håll som dumt nog valde att gå barfota i skorna så härliga blåsor uppenbarades..
Jag använder mig av applikationen RunKeeper när jag kör mina pw;n, väldigt bra app där man ser sträcka, tid och hastighet som man sen kan skryta med resultatet på fb hehe.
 
 
 
Sommarklädseln var på!
 
Nykepsen också såklart!
 
Idag var det sista innebandy-träningen i Almunge för den här säsongen, som tur var så kom ett gäng duktiga damer ifrån Funbo och fyllde ut vår trupp lite. Ska kolla upp ett gäng som spelar innebandy här i närheten av där jag bor på måndagar och torsdagar, man kan aldrig få nog av innebandy. Men min styrketräning, löpning och pw kommer jag aldrig ge upp!
 
Imorgon är min sista lediga dag för den här helgen, den ska fyllas med lite träning också kan jag lova. Allt beror på vårt fina svenska sommarväder.
 
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0