Tack vädergudarna!

Idag har jag inget att klaga på! Tog mig en pw på 7.2km med grabben sovandes i vagnen på förmiddagen, vi gick till Hosjön och tillbaka, solen värmde rejält idag, sååå skönt! Jag satt mig på bryggan och snacka med mor min i telefonen en stund innan vi begav oss tillbaka.
 
 
Åkte en sväng till Thuns och införskaffade nya skor till pojken och galonset så att han kan vara ute även när det regnar, fattas bara ett par stövlar. Bild på det kommer något annan dag.
 
 
Mammas duktiga pojke hjälpte till att räfsa gräsmattan lite
 
Jag passade på att steka lite medan pöjken sov efter turen till thuns
 
Vi avslutade dagen med grillat tillsammans med goaste grannarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0