Tillökning!

I garderoben till sommaren! Visserligen bara ett par shorts, kunde inte lämna hm utan att ha dom i en påse med mig hem. Köpte även ögonskuggor i fyra olika nyanser, tänkte att det kunde vara kul att kunna göra sig lite extra fin någon gång.
 
Lite irriterande i skrevet, men inget man tänker så väldigt mycket på om man heter Sara och don't give a shit!
 
Jag har ett ass att skryta med istället
 
Ögonskuggor, fina nyanser enligt mig, framförallt till sommaren då man vill ha lite mer naturliga färger.
 
Testade ett par andra byxor som jag verkligen skulle vilja ha men fanns inte i min storlek så får se om dom kanske finns inne i stan eller om man ska våga sig på att beställa ett par och hoppas på att man hade rätt att en storlek mindre skulle göra sitt...
 
Vill ha!
 
 
Nä nu ska här mysas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0