Två lediga dagar!

Pga vaccinet Alvin fick i onsdags så hade han feber och var rätt hängig igår vilket resultera i att jag och min bästaste vän Ebba fick egentid tillsammans då Alvin fick stanna hemma med pappan. Riktigt mysigt vi gick i lite affärer, jag testade en hel del mörkgröna byxor utan resultat och vi körde en gofika som pricken över i på espresso house, karamell-latte in my heart <3 (tyvärr togs det inge bildbevis)
Storhandling fick jag hjälp med när vi ändå strosa runt i boländerna. Coop forum rekommenderar jag till alla som
 
storhandlar! Återbäringen låg på 177;-, lite annat än Icas 25;-, ska tillägga att matkostnaderna gått ner bra mycket sen vi sluta handla på ica och gick över till coop.
 

 
Idag efterlyser vi lite sol, gjorde vi igår också visserligen, men idag är det ännu gråare ute! Såklart eftersom jag är ledig och alla tre dagarna när jag jobbade så var det rena sommarvärmen ute och solen sken som aldrig förr..
Så pga den här gråa dagen så blir det nog en inne dag, smorde in pojken med solskydd ifall att men det gör nog chanserna ännu mindre att solen ska komma fram..
Städning och lite fikasällskap från Almunge står på dagens agenda!
 
 
Tidigare imorse fick Babar min älsklingsplutt att ta det lite lugnt!
 
 
Pärondax! Juste igår åkte bebbehåret av! Så nu blev helt plötsligt min bebis en lite pöjk!
 
 
Nu ska här städas och göda pöjken med lite lunch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0