Flyttsuget ökar!

Vaknade precis helt tokgråtandes! Fruktansvärt olustig känsla...

Men tänker jag tillbaka på gårdagen så försvinner alla de hemska känslorna. Jag och Daniel bodde ju i Västerås innan vi flyttade ut till ingenstans typ. Vi har massa fina vänner kvar där som det alltid är lika roligt att träffa. Längtar tillbaka varje dag men den känslan blir inte mindre när man väl varit där. Man vill inte åka hem för det känns som att man är hemma. Får se hur framtiden ser ut. Skulle gärna se oss flytta åtminstone närmare Västerås.
Sitter i alla fall mesta dels själv hemma, skulle ju knappast kunna bli så mycket värre!

Hur som så fick jag träffa en väldigt nära kompis andra son för första gången igår, vi fann varandra på en gång. Vilket även Alvin och deras första son också gjorde. Har aldrig sett Alvin så road och lekt så kul med någon i sin egen ålder tidigare, det blev mycket gnäll och tårar när vi kom till det slutliga kramkalaset kan jag säga, det både värmer och skär i ett mammahjärta.

Vill flytta nu!





Bff...




Bebismys! SÅ redo för en egen!


Till något helt annat, idag ska jag äntligen återvända tillbaka till jobbet! Får hoppas det blir en kväll som gör att jag stormtrivs, annars är hoppet ute för mig och huset på försäljning snart ;)
Ska bli skönt att komma ut och göra annat än att sitta i detta hus morgon till kväll och se hur stökigt det är överallt, det är träligt vill jag lova i längden!

Klockan är nu 8 och Alvin sover än! Chockad! Måste nog upp och se så allt är i sin ordning förövrigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0