Lika bra att gå upp?

Då ligger man här vaken igen före alla andra. Samma visa igår fast idag vakna jag en halvtimme tidigare!! Kan verkligen inte somna om även fast jag ligger och gäspar. Lika bra att kliva upp då kanske och börja med dagens hushållssysslor eller sitta i lugn och ro innan vilddjuret kallar.

Igår va min sista sjukskrivna dag och det känns skönt, idag är jag ledig efter schema men längtar tillbaka lite till att få jobba. Sitta hemma är inte riktigt min grej. Jag känner att jag behöver prata av mig...mycket!
Va tänkt att jag skulle prata öronen av en kompis idag men hon fick jobb, så får hitt på något annat :/ funderar på en vända till thuns, men vi får se, beror helt på om vädret blir kalas idag igen då ska det nog lapas sol innan den går i moln fram till sommaren.

Nej nu måste jag upp på toa åtminstone!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0