Morgonmys innan läkarbesök.

Idag håller vi tummarna för att min läkare tycker som jag att några dagar återhämtning efter en halsinfektion och två svängar magsjuka inom en vecka kan vara nödvändigt för att komma på fötter igen! Min mage gör fortfarande uppror efter intag av fast föda, fruktansvärt jobbigt!
Tänkt att jag ska återvända till jobb imorgon men känner mig inte det minsta redo med krafterna nere i fotknölarna. Tur är att jag ska få träffa läkaren som är den enda som tog tag i mina magproblem på allvar efter cirka 6 år av kämpande. Men man vet aldrig, man ska aldrig ropa hej för tidigt!

Nu ska jag fortsätta mysa med världens sötaste gullunge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0