1 maj i vårt vinterland

Igår kväll när jag åkte till jobbet räckte det med vanlig luvtröja för det var 10 grader ute, sluta med att jag fick låna jacka på jobbet för när jag slutade klockan 23 fick jag sopa av bilen från snö! Fy tusan va vädret kan lura en, i måndags var det 23 grader ute och två dagar senare är det vitt ute!



Alvin; "åh nej bilen sönder, stackars bilen..." någon som redan förträngt det där med snö ;) men nu regnar det tack och lov!

Ikväll kommer min styvmorsa och lillebror från Härnösand och stannar över helgen, ska bli väldigt trevligt!! :)
Innan jobb för min del ikväll dock blir det städ städ och städ för imorgon blir handling och bak hela dagen inför Alvins 2årskalas på lördag, mammas stora kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0