Ännu en vecka!

Tiden går så förbaskat fort! Ytterligare en vecka har passerat. Men bra är väl det bara det går långsammare sen under semestern! Daniels semester börjar om tre veckor! Galet ju, hoppas vädret vänder till det bättre till dess!

I helgen hade vi besök från västerås här hemma, en kompis till Daniel och hans supergoa flickvän! Vi spelade "rita&gissa" efter middagen och Alvin somnat samtidigt som eurovision va igång i bakgrunden. Dock va det ju tråkigt att helt fel bidrag vann...

Idag åkte vi tidigt hemifrån till västerås för att få medverka i världen sötaste bebbes namngivning! Det bjöds på smörgåstårta och fika nomnom. MEN jag skämdes öronen av mig då det visade sig att jag stavat deras efternamn fel på glaset jag låtit gravera! Som tur va så gällde det två bokstäver som bytit plats och att päronen ifråga inte verkade ta så hårt på det, alltid lite charm med defekter...säger vi...skäms hur som, får liksom inte hända! Annars va det mycket trevligt! :)


Fina familjen med faddrar :)


Alvin sitter och kollar när Leo leker med Caspers nya traktor, chockad att han kunde nöja sig så länge med att bara kolla!

Nu hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0