Bra dag på jobbet!

Det blir ljusare och ljusare för varje kväll, helt underbart, speciellt de kvällar man jobbar. Idag när jag satt hos sista kunden va det fortfarande lite ljus ute. Klockan va då 21. Även fast klockan är lika mycket på vintern när man sitter där så blir man inte lika påtagligt trött. Jag är lååångt ifrån en nattuggla och börjar gäspa så fort det börjar skymma. Många tänker nog att det är på grund av att jag har barn, men jag har alltid föredragit tidiga mornar om vi bortser typ när jag var dryg tonåring hehe...

Det var länge sen jag kände att jag hade en sån bra dag på jobbet som jag hade ikväll, vågade kolla vart jag ska köra imorgon t.o.m och blev glatt överraskad! Så nu längtar man lite till jobbet imorgon kväll! Det var inte igår må jag säga...

Men innan jobb imorgon ska jag på mitt livs första utvecklingssamtal gällande någon annan än mig själv! Ser väldigt fram emot det faktiskt, är mycket stolt över min son gällande hans utveckling. Sen att han hamnat i någon trotsålder är en annan femma hehe...

Nej god natt med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0