Utvilad!

Igår hade jag sådan dryg huvudvärk som låg och grodde under dagen, men väl hemma bröt det ut och tröttheten slog till... somnade i soffan först 18; 30 efter middagen (satt och hängde med huvudet i 45 minuter, fruktansvärt oskönt för nacken!) lite piggare gick jag och läste nattsaga för Alvin. Höll mig vaken till typ 21; 30 då slockna jag igen, 22 väcker Daniel mig och vi lägger oss. Slockna dock inte på en gång. Som vanligt när man sovit i soffan...

Men nu är jag utvilad och laddad för nya äventyr. Apt och kvällsjobb står på schemat.

Lägger upp lite bilder från helgen bl a.



Duktig Alvin på ikea!



Alvin sover som en stock i sin nya säng han fick av sin farmor och farfar i födelsedagspresent :)


Nu trycka frukost innan det är dags att ta tag i hemmet och få på oss lite kläder inför dagis och jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0